Ola meus. 

Hoxe, despois de case 6 anos sen publicar nada dos meus pensamentos, e debido a un personaxe de Xinzo de Limia, ¡qué carallo!  volvo a escribir no meu "jallejo do jrobe" do cal estou, non namorado pero sí entusiasmado, xa que, como moitos de vós sabedes, logo duns anos de longos periplos polo mundo adiante, agora volvo a estar na terra.

Como consecuencia, estoume dando de morros con moitas portas e moitos incompetentes, co cal teño que explotar por algún lado, como o facía antes, con suma calma.

Este vai ser o inicio dunha grande amizade, entre o meu anciano blog,  do cal tan soio gardaba o nome, coa miña forma particular de ver a vida.

Até o meu próximo "bajeo", sexa na lingua que sexa, escrito ben, mal, écheme o mesmo. Eu tamén teño dereito a falar, e a escribir mal.

Deica Meus


Creative Commons. @Ma_niek. Con tecnoloxía de Blogger.